onsdag 30 september 2009

Besvikelsen.

Inatt insåg jag en sak som gjorde mig besviken på mig själv.
Har inte ens börjat tänka på att ha en födelsedagsfest nu när jag fyller 18.
Tanken har som försvunnit, och nu måste jag göra ett val.
Att festa, eller inte festa. Det är frågan.
Och bestämmer jag mig för att festa, var fan ska vi hålla till?
Funderar på att kanske ha det hemma, som en liten hejdåfest innan jag flyttar.
Flytten, praktiken, spelningen den 31:a oktober och André är som det enda tankarna jag har.
22 dagar kvar tills han ligger i min säng. Känns som en evighet, men kommer vara så galet busy veckorna tills dess så det går nog fort.
Har aldrig känt såhär för någon förr. Aja, ska inte tråka ut de få som ens orkar läsa detta med massa kärlek.

Hursomhelst så är jag förkyld. Vilket inte direkt är ett plus då jag missade en dag på praktiken.
Så idag har jag läst, sovit och haft möte ang. spelningen och mötet om pengarna som ska delas ut.
Drömde en mardröm som innehöll de NYA kattungarna som ska komma. Det betyder att det inte alls är långt kvar tills de föds. Drömmer alltid att något hemskt ska hända nya kattungar.
De var 4 stycken. Har jag rätt så kommer jag att känna mig synsk.

Inga kommentarer: