fredag 11 september 2009

Hur jag än väljer så blir det fel

Nyvaken. Börjar bli gammal, använder det som ursäkt för att kunna sova på eftermiddagen innan jag ska på fest.
Fast eh, somnar oftast framför tv:n, även om jag inte ska på fest.
Har börjar märka av tecken som visar att den här festen kommer att bli urspårad.
1. Jag har 8 öl i kylskåpet (Vad fan tänkte jag "bla bla ska ha dem till imorgon också.." jag sparar aldrig alkohol.) Btw, så blir jag rätt full på 3 öl (det är faktiskt ekonomiskt och INTE pinsamt att vara lättpåverkad, dricka 20 öl på en kväll och bli lite påverkad är bara tragiskt)
= GOGO TOXEN
2. Haha duktigt, middagen smakade illa, luktade illa och såg illa ut. Blev ingen middag. = GOGO MER FULL AV LITE
3. Mår som en tunna med gammal fisk.
Dessa tre saker kommer att resultera i. Hej vad hände med fredagen den 11:e september 2009?

NU Ska jag ta upp det jobbiga.
Fick veta att jag hade pengar i torsdags tror jag, bestämde mig för att åka till det finaste som någonsin hänt mig redan nu i helgen. Vill fan inte vara utan honom längre.
Praktik kan jag jobba in igen, bara borta 4 praktikdagar som mest, så ingen oro där.
Börjar packa och peppa osv, börjar bli sådär glad, att ja, äntligen finns det en chans att jag kan bli lycklig!
Men nej, alltså, det är inte meningen att jag ska vara lycklig. Det lyckas jag alltid glömma bort.
Blev såklart påmind om det på mitt möte idag. Åker jag till det bästa som fan har hänt mig i helgen så.. Har jag varken praktik eller lägenhet kvar.
Det värsta är att jag skulle kunna skita i allt det där.
Och det är kanske därför jag bara gråtit hela dagen också. Att jag måste göra ett val.
För hur jag än gör så blir det fel fel fel.
Jag orkar inte med fler fel.
Vill bara få vara kär nu, kunna njuta av att jag för en gångs skull lyckats.
Men nej, fuck that shit. Så nu är allt fel.
Därför mår jag som en tunna med gammal fisk.

Drömde förresten inatt att jag festade på en båt (kan bero på att jag och Lill körde en fulvinsfylla igår och lyssnade på im on a boat...., vet ej om Lill var på festen på superbåten)
Sen drömde jag att mitt högerben blev avhugget under knäet.
Mina tankar då var "Buhu, nu kan jag inte bli porrstjärna och ingen kommer någonsin att vilja ha mig igen" och "Det kanske växer ut igen :D:D:D:D:D:D:D::D:D" JA logik i drömmar har aldrig varit min grej.

Hursomhelst, nu är det fylla och bitterhet som gäller, förresten, vem fan vare som kallade mig bitter på msn igår?

Inga kommentarer: