tisdag 8 september 2009

*otroligt vettig text*

Alltså, känner nästan stoltheten som en klump i mig.
Sov bara 4 timmar inatt med, bra jobbat Vanessa, sluta snacka med folk på msn.
Missade bussen till stan. Bra jobbat!
Slutade ju praktiken 20 minuter innan igår så hade redan 20 minuter att ta igen idag, nu behövde jag plussa på en halvtimme. Men för in i helvete vad jag jobbade hårt idag!
Användes för första gången som en praktikant idag, och med det menar jag att jag användes till sysslor som var helt nedanför måttet av vad jag är kapabel till. Fick bära ner säkert 10 kilo byxor till undervåningen ett par gånger, och kappor och bläääää. Hade galet ont i armarna men idag hade jag bestämt mig att visa vad jag går för. Så gnällde inte. Hoppade över lunchen eftersom jag ville jobba längre än till 15 (hade ju som sagt 50 minuter att ta igen idag, lunch 1 timme.)
Var tvungen att leta kläder nere på lagret helt själv, gogo självständigt jobbande, gick faktiskt riktigt bra, hittade mer än det jag egentligen sökte efter.
Påväg tillbaka till läskiga hissen och våning 2 hände en fin grej.
En småsöt postkille sa hej till mig.
Igår sa alkisen hej, idag småsöta postkillen.
Ser jag verkligen så ensam ut?
Sen upp, larma massa plagg, vika massa plagg och blä, fötterna gjorde ont av platåskorna, sen bära ner mer kläder, vika mer kläder, marknadsanpassa varor, vika mer plagg, får mer ont i fötter osv osv. Men det gick fan bra! Rökte bara en cigg på hela dagen.
Bara synd att jag inte sett till tha bozz på hela veckan, hade fått så galet mycket beröm för detta.
Känns nästan som att de är lite hårdare nu eftersom jag var en cunt förra veckan.
Vilket jag inte direkt tycker är okej, inte mitt fel att jag har psykiska problem. Men vad fan vet dem? Nog om det.

Penganojja.
Vi har kanske 200 spänn kvar tills nästa vecka, och jag vill bara bort nu.
Men jag är rädd att jag inte kommer att vila åka tillbaka hit. Och när jag väl gör det, så kommer saknad och ensamhet vara min diet.
Penganojjan som jag känt i flera år får mig att bli ännu mer motiverad till att påbörja min karriär. Tänker inte ha det såhär. Visst, pengr gör en inte lycklig, men förenklar ju en jävla massa, och efter 18 år förtjänar jag fan att kunna skämma bort mig själv.
Pengar hade gjort mig lycklig nu. Då hade jag haft råd att resa.

Fulvin.
Hemmgjort fulvin straight outta dunken är kvällens dryck. Smakar.. helvete.
Men vin är fint och bla bla bla, hade föredragit öl, men hey, jag är ledig imorgon, lite fylla förtjänar jag.

Ord.
Jag väntar på vissa ord.
Och väntar på tillit.

Aja, whatevaaah, kan inte gnälla på mycket just nu.

Inga kommentarer: