torsdag 24 september 2009

Hej ens

Ja, förlåt för min inaktivitet, men har varit alldeles för upptagen med att vara kär och jävlig.

Hursomhelst så gick allt bra, har aldrig känt såhär förr, och veckan var helt jävla galet bra.
Mer om det sen.
Det var faktiskt höst där, fast det kändes inte, på helgen var det sommarvärme.
Går bra med Freds bög!

Nu är jag hemma iaf. Har praktiserat idag, ska dit imorgon, och sen praktisera mån-fre nästa vecka. Men det känns det värt, råkade eh stanna hos älsk i två dagar extra = 1 dag extra jag måste jobba in. Känns faktiskt helt okej, är motiverad att jobba nu faktiskt! Jobbar jag bra hela denna och nästa månad kan jag nog försöka se om jag får extrajobba lite på helgerna, då blir det mer pengar till Vanessa.
Har tackat ja till lägenheten nu iaf, och det blir spelning den 31:a oktober, kommer bli bra tror jag. Kattmamman föder snart barn och om mindre än 3 veckor blir jag 18 ååååår.
"Känns som att livet börjar nu, med dig" Och ja, så känns det verkligen.
Har lärt mig en viktig grej den här hösten, något jag borde lärt mig för 4 år sedan, att även om man mår dåligt, så är det ingen ursäkt till att inte praktisera/gå i skolan eller whateveeeer.
Jag är redo att börja leva nu.
Jag är ung och kär och har hela livet framför mig. Framtiden ser ljus ut!

Det finns "Hannah Montana"-sockar på Kappahl nu.. Och 25% rabatt på alla byxor = 25% mer byxvikning för Vanessa.
När ska folk lära sig att ja.. Lägga byxor man provat på rätt plats? Samt vika dem, hallå, förhoppningsvis så jobbar inte din mamma här vaffan! Om jag ser en kund göra detta s¨å ska jag be om dennes adress, åka hem till personen, sen slänga hennes byxor lite varstans i lägenheten.
Då får hon fan smaka på sin egna medicin!
Tror att en kvinna skröt om sin smalhet för mig idag. En kvinna i tjugoårsåldern med tillhörade barn skulle köpa byxor, och kände sig tvungen att informera mig om att ja "Kan ju inte köpa byxor på damavdelningen, de sitter ju så löst då, tihi" Jaha.. my carecup is empty fröken!
Sen kom det fler sådana antydningar om att åh hon var så smal. Alltså, hon menade det säkert inte så, men jag gillar att uppfatta det så. Sen sa hon "hejdå hihi", och ja det är säkert fint, om man inte är en osocial, folkskygg arbetsmyra som mig. Är faktiskt rädd för kunder, det kan jag erkänna.
Speciellt männen. Har absolut noll koll på herravdelningen, och eftersom jag flänger runt i butiken så finner de mig. Och frågar mig. Var saker finns. Brukar lite förläget stirra ner i golvet och säga "Jag har bara koll på barnavdelningen sir.." Jag vill gärna kunna hjälpa kunder, men
1. Jag räds dem
2. Jag har ingen koll på någon annan avdelning än barnavdelningen, och där har jag ändå bara ca 80% koll
3. Som sagt, osocial, folkskygg arbetsmyra då jag är @ work
Det var nog allt om jobbet.

Har sagt hejdå till både Jenny och Lill idag, båda åker bort. Kul att folk åker bort då jag just kommit hem! Sen helgen, woho, supa bort lite av saknaden imorgon, och träffa folk och sitta och vara nöjd. För jag har ~~~pojkvén~~~

Inga kommentarer: