lördag 12 september 2009

Ja, vad fan hände med fredagen den 11:e september?

Ja alltså. fyyyyyy. Kanske borde skita i lägenhet och praktik här?
Umeå har ännu en gång visat sig vara helt fel stad för mig.
Jag har kvar 3 öl iaf, men tror jag fick en jävel av Ekman, så gogo 6 öl på en kväll, kan detta vara rekord?

Hursomhelst... vad hände?
Galet varmt då offers sovrum förvandlades till dansgolv. Så blev av med tröjan rätt tidigt.
Jag hade blod och hud under naglarna när jag vaknade imorse, måste nog ha rivit folk som vanligt. Har inte ens vågat kolla bilderna från igår.
Vissa saker gjorde mig förbannad. Att folk är så jävla elaka.
Sen att folk tror att det är helt okej att dra in mig på toaletten, och genom att säga "men Vanessa, du är bättre än henne, du är bäst" tro att det räcker för att få av mig trosorna.
Fuck no. Liksom, bara för att jag var otrogen förr i tiden tänker jag inte vara det nu. Jag har blivit äldre, jag har mognat, och för en gångs skull har jag faktiskt hittat någon jag tror kan börja älska någon gång. Så har det inte varit förr. (Och ni som börjar tänka på årets trästock nu och mina bravader, det är en helt annan grej.)
Blir bara äcklad av hela den där grejen. Igår kysste jag inte ens någon så är jävligt nöjd, och Lill stormade in på toan tack och lov, annars hade jag nog blivit argnessa och slagits.
Drog hem efter hela toaincidenten. Blev bara så äcklad.
Sen så vet jag inte..
Sen är det även kul att få höra: "Vanessa, alltså vill du veta varför hälften av alla dessa människor hatar dig? Det är för att de är avundsjuka."
VAFFAN, visste inte ens att hälften av alla de som var på festen hatade mig, sen så va, vad fan finns det att vara avundsjuk på. Eller jo. Förstår fan avundsjukan, men är inte självgod och äcklig nog att kunna acceptera det.
Full blev jag iaf. Och hem kom jag tillslut, drg som vanligt utan att säga hejdååå till alla, brukar aldrig orka det. När jag vill hem går jag hem.

Nu ska jag hjälpa till med disken, sen bär det av hem till Linda på lite fest. Igen.

Inga kommentarer: