tisdag 15 september 2009

Daterape

Okej, jag åker imorgon. Känns galet okej just nu!
Hade ett bra samtal idag som peppade mig så nu är det inte mycket tvek kvar.

Jobbade arslet av mig idag som vanligt! Fick stå i kassan difsfd.
Var tvungen att ta i massa underkläder.
Alltså, tycker att det är otroligt obehagligt att ta i underkläder, även om de är totalt oanvända.
Liksom, någon ska ju ta på sig de där och där har jag varit med min hand. Det är som att jag indirekt tafsar på dem i SMYG. Vill inte ens tafsa. Känns bara fel.
Men ja, kassa känns bra, blir lite stressad bara!
Kom ju faktiskt in en brud som ser ut som den kristna bruden i "fäbojäntan", blev ju rädd då.
Tänk om hon hade hittat en tidsmaskin och åkt till framtiden? Hemska tanke. Usch.

Fred har fortfarande inte hittat en ny bög, borde nästan starta igång ett tv-program och kalla det "Fred's new BF". Skulle nog bli enklare att fixa en bf snabbt då.

Och nu är hösten här, det kändes, fast det var varmt. Undrar om hösten har kommit till södra sverige också?
Det får du läsa imorgon, i min hysteriskt spännande blogg.
Liksom, ska ju få se hur mitt egna matchmakingprojekt har funkat, se om det är höst i SÖDRA sverige, och vem vet... Kanske t.o.m har hittat en lämplig kille åt Fred!
Fortsättning följer niggah

Inga kommentarer: