lördag 26 september 2009

Minnesluckan

Ja, alltså, får sällan minnesluckor, och när jag väl får det är det oftast inte direkt de av den vanliga sorten.
Nu snackar vi alltså om datorminnesluckor. Det är de enda jag någonsin får.
Räds alltid datorn dagen efter en hård natts fylla, för jag vet att jag förmodligen, har skrivit något väldigt väldigt dåligt.
Nu har jag en minneslucka från igår, den sträcker sig från 01:03-??:??
Och jag har ingen aning om vad jag skrev, och vill inte heller veta.
Saker jag upptäckt: att jag hade "förlåt för att jag och min pojkvän är snyggare än er ens.........." som personlig text på msn (vilket är sant ofc, men förstår inte varför jag skulle vilja skriva något så självklart) och att Fred sa att det spårade ut totalt innan jag bestämde mig för att lägga mig.
Har ingen aning vad jag skrev till André, men är rätt säker på att jag skrev med honom. Vågar inte ens veta vad jag skrev. Fullnessa är sämst.
Irlminnesluckor är ju så 2008.
Men tror ändå de flesta brukar få datorminnesluckor. Så jag känner mig inte så ensam.
De brukar dock inte vara lika starka som denna, denna är fan galen.

Förresten så lyckades jag boka ännu ett band till spelningen igår, i fyllan som vanligt, då jag bokar bäst.
Så har nu cirka 5 band som ska spela! Alla typ eh.. bokade av mig också.

Inga kommentarer: