fredag 16 oktober 2009

Okej

Jag är rätt inaktiv eftersom min dator jag har i min nya lägenhet är från stenåldern och gillar inte internet.

Sen så, ogillar jag fula människor. Och nu kommer du kanske tänka "omg vad elak hon är, hur vågar hon skriva något sådant så offentligt?!?!?!?!" Men herregud ni tänker likadant era moralsträvande slappfittor. Mer gratis plastikkirurgi :]
Liksom, kul att få papperspåsar överdragna över kroppen varje gång fula ligger ligger liksom.
Ja jag är full, det är fredag, och nuförtiden är jag lycklig :)

På torsdag kommer min kära pojkvän hit, min praktik får superbra, jag bor i bågenhusen, har tillräckligt med pengar och nu är jag 18 och inom kort kommer jag få galet med pengar, har inget att gnälla om, och enligt min terapeut uppvisar jag inga symptom på psykisk sjukdom längre.
Så.
Jag är ung, frisk och kär. Och efter 18 år förtjänar jag fan det.
Har varit en lång kamp, men fan vad den har varit värd det!
Ja, jag är lycklig.

Inga kommentarer: