lördag 17 januari 2009

Less på att vara förkyld

Less på att vara paranoid
Less på att ha känslor
Less på att vara fel
Less på att vara osäker
Less på att mina stygn kliar
Less på att inte vara hemma
Less på att inte vara smart nog att glömma
Less på att du är less på mig
Less på att du ljuger
Less på att det är fetaost i all mat den här veckan
Less på att börja må illa av ångest så fort jag tänker på dig.
Less på att hela kroppen kliar
Less på att inte veta var alla står
Less på att jag har blivit less på all musik jag har här
Less på att naiv
Less på att det ibland känns som att det rinner vatten ur mitt vänstra öra
Less på att det är kallt ute
Less på att inte få bli kramad
Less på att inte få bekräftelse
Less på att inte vara älskad
Less på att inte få vara noooooooooormaaaaaaaaaaaaaal
Less på att vara less
Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag sitter iaf kvar på precis samma ställe i soffan på marieberg :]

( står vid diskbänken, nu vet du :* )

Vanessa sa...

Diskbänken = köket = kvinnors rätta plats!