måndag 26 januari 2009

Kan inte ha det såhär

Flygtaxin kommer om 3.5 timmar (06:00) och jag kan ju inte bara sitta här och lyssna på bright eyes hela natten?
Men ultramoll är min grej! (tack btw för det ordet)
Borde måla eller göra något annat coolt, men det känns som att jag har gott om tid på mig.
Sådant är farligt
Mat behöver jag. Hittade en halv rulle Ballerinakex och en banaaaaaan, nu blir det fest hela natten.
Tid tid tid. Nu är klockan 3.
Hade bestämt mig för att fixa musiken på min mp3 tills nu.
Nu när alla har gått och lagt sig och mitt hår ser mer ut som ett fågelbo, värre än Amy Gnällhus Vinhus.
DÅ kliar kroppen fastän jag smörjt in den med tandkräm.
Jag är nog den enda människan i hela världen som smörjer in sig med tandkräm, men jag har testat allt! Och vårdcentralen har fel fel fel, jag har inte torr hud, den har nu till och med blivit allt för återfuktad.
Och tandkrämen kyler ner, och skapar en hinna som är så tunn så tunn så det börjar inte klia, och om man väl kliar så hjälper det inte.
Och jag luktar mintigt och fräscht.
Nu är klockan snart 5.
Har fortfarande inte packat.
Men det kliar inte iaf
Och detta inlägg var det tråkigaste jag har skrivit, ska skriva i min anteckningsbok sen, kanske rita lite också.
Tycker att detta är skitkul.
Är inte ens trött, detta blir nice, kommer hem igen på torsdag, förväntar mig en stor folksamling som skriker "VÄLKOMMEN HEM TILL UMEÅ IGEN!" helst hela Umeå.
Cya.

Inga kommentarer: