söndag 11 januari 2009

It's cool, we can still be friends

Jag sitter mest och vaggar fram och tillbaka, ångest så att jag nästan spyr, otroligt svårt att andas, atarax har jag readan tagit så jag vet ej vad jag ska hitta på nu.
Och spyr jag nu så spyr jag upp medicinen och den behöver jag.
Vet inte varför det blev såhär precis just nu, det mina vänner, är det intressanta!

Jag har bestämt mig för att åka till Italien så fort jag har råd, vet inte om jag ska åka dit innan jag åker till Ryssland men det ska bli av. Skulle vara kul att göra en sådan resa till fots, men jag ska nog ta buss den största delen av resan. Vet ännu inte om jag skall göra denna resa ensam eller tillsammans med någon. Vi får se om jag helt plötsligt får ett infall och bara snor med mig någon stackare.
Till Ryssland vill jag ha med mig folk i alla fall. Det känns viktigt.

Om 8 dagar åker jag hem, i en vecka, sen tillbaka hit mån-tors och sen bor jag hemma igen.
Hemkomstfest planerad den 30:e.
Vet ej vilket tema jag ska välja än, kommer säkert få ett helt sjukt infall att alla ska klä ut sig till sengångare eller olivlundar om jag fortsätter att må såhär ikväll.
"Tema till festen: Olivlund!"
Asplund.

Och det känns helt okej att de enda jag har pratat i telefon med på hela veckan är Jenny och Lill.

2 kommentarer:

Anonym sa...

öh det ÄGDE när du ringde igår:D

Vanessa sa...

Du ägar du med!
Hur blev kvällen?