tisdag 4 januari 2011

Jävla brudar

Har fått höra i flera år nu att jag borde skriva en bok, för att jag valt att göra saker annorlunda och kan skriva bra. Har varit jättepeppad på att skriva en dessutom men vaffan, alla jävla självdestruktiva brudar skriver ju en bokjävel! Säger inte att det är dåligt, säkert skitbra för en osv, men jag vill gå min egna väg ännu en gång. Så det blir fan ingen bokjävel, än, och isåfall om jag ska skriva en om mitt liv, får jag väl bara förbise det där med ja juste du mådde skit i en väldans massa år och gick i genom saker som ändå skulle vara kul att läsa för att sen bara skriva i slutet "haha jag mådde dåligt när jag var ung, det kunde du inte gissa dig till va?!?!?!?".
Aja, Umeå på torsdag, var peppad på att åka men blev påmind om all drama som finns där så vet inte om jag känner mig lika peppad.
Är nöjd med mitt dramafria liv.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det går att komma ifrån allt drama, till och med i Umeå. Gäller bara att omge sig med människor som man vet är äkta, och som man mår bra med.