söndag 23 januari 2011

Det är ju faktiskt inte mig det är fel på

Det är faktiskt inte det. Det är de där andra som det är fel på. Och ibland så är det meningen att det ska vara jag som fixar det, och inte förvänta mig något tillbaka. Det funkade ju kanske när jag var 14, men nu är jag 19 och ja, det handlar om att ge och ta bitches. Blir så jävla less på folk som tar mig för givet.

Och blir less på Stockholm. För egentligen känner sig nog människorna här sig som en liten sketen myra i en myrstack, och eftersom de inte orkar komma på något sätt att sticka ut så är de otrevliga istället, försöker skapa en illusion om att ja, kanske så är man liiite liiiite bättre än alla andra om man beter sig som en jävla cunt. Åhh, gå i terapi istället era jävla fittmongon.

Älskar att svära i min blogg. Det är så jävla skönt. Kan stockholmare börja vara otrevliga i sina bloggar istället? Oh wait, det ÄR de redan. Gosh.

Är fortfarande brunstig, jag kanske bara behöver ligga ett par gånger så kanske det går över, vad fan vet jag.

Inga kommentarer: