fredag 14 januari 2011

Jag är ju tydligen jungfru nu osv

Har inget att göra ikväll tror jag. Funderar på att gå till affären, köpa lite gött godis, lite öl och och lite läsk. Vardagslyx. Först är det dock något jag stört mig på ett tag.

Det där med att man tar en sk paus från internet. Visst, man kan behöva det ibland, det förstår jag men förstår mig inte på hela martyrgrejen. Om man ska ta en paus från internet, måste man verkligen skriva på varenda community man hänger på att "Åh, jag tar en paus från det här, måste få tid för mig själv, vi ser när jag kommer tillbaka igen". Liksom, jaha? Någon kommer uppdatera sin facebook på någon dag, inte lägga upp bilder på bilddagboken eller lägga upp något i sin blogg? Allvarligt, tar man en break så tror jag inte direkt att folk bryr sig så jättemycket. Det blir ju bara en dramagrej om man skriver ut det överallt. Speciellt då man skriver ett blogginlägg om varför man inte kommer att befinna sig på the internetz ett par dagar, eller timmar, fan folk verkar ju skita i att ta breaks direkt efter de sagt att de ska göra det. Vill bara säga att detta inlägg inte riktar sig mot någon, finner bara detta fenomen intressant, och lite irriterande. Jag ska nog testa att ta en break, se om jag har 1000 oroliga inlägg på FB som lyder "VANESSA!! Du skrev ingen uppdatering igår efter jobbet, gick det bra???? Har du blivit överkörd av en truck??? ÄRU DÖD LR?!?!?!?!". Näe, jag tror fan inte det.

Sen har jag tydligen blivit jungfru också. Varit rätt nöjd över att vara våg i hela mitt liv men det är tydligen fel, och det jag har märkt är att vara vågar som blivit jungfruar har blivit upprörda av detta. Lite jobbigt att gå från det stjärntecknet som är kända för att få nuppa till att bli en jävla virgin 4 life. http://www.msnbc.msn.com/id/41047777
Ba å läs. Det var allt för mig.

2 kommentarer:

*MARINA* sa...

Are you fucking fuckin' me jaa virgo får väl duga

sch sa...

näe fan ofta! jag är ju också våg :( gillade ändå det. då hade man något å skylla på när man betedde sig som ett mongo men näe nu är det slut på det. nu måste jag tydligen bli fina tjejen