torsdag 28 augusti 2008

You make me hard

De bra sakerna ramlar framför mig denna period!
Fick riktigt oväntade pengar idag, trodde att jag skulle behöva vara helt utfattig i september men nu visar det sig att, ja, jag överlever nog!
Är för glad för att kunna somna men det kan jag också överleva! Jag förstår verkligen inte hur normala människor kan vara så pigga när gädjen sitter i såhär. De är kanske något man måste vänja sig vid, vad vet jag egentligen, är inte van att må såhär. Jag är fylld med kretivitet och ork samt framtidstro! Hoppas att det håller i sig ett bara. Det där hoppet...

Ett kungadöme bröts ner idag, slavarna sa emot och använde sina gemensamma krafter i ord som fick kungen att falla. Han är nu borta över helgen och återkommer på måndag.

Det finns bara en som skulle kunna ta ner mig från denna känsla och det skrämmer mig.

Inga kommentarer: