måndag 25 augusti 2008

Too long trying to resist it

Idag.. Har jag inte ens orkat klä på mig.
Har enbart legat och kollat på heroes idag. Har inte haft energi till varken mer eller mindre.
Imorgon blir det back 2 rehab, vilket inte uppskattas.
Kväver den insikten med ölen som stod i kylskåpet, hej kära vänner säger jag bara!
Inga peningar på mobilen heller, så många jag ville säga adjö till!
Ja, ensamheten satt som en klump i halsen och försökte påminna mig om det jag missade, men den kvävde jag tillsist. Så tragiskt att jag måste supa mig full för att inte bryta ihop av tanken att jag ska tillbaka till behandlingshemmet imorgon.
Tack Muse för att ni gör mig glad och förälskad i allt och ingenting.
Tack Mew för att ni får téet att smaka extra gott.
Tack Coldplay för att ni bevisade att t.o.m jag kunde älska Viva La Vida och känna mig ung foe real!
Jag känner mig så mainstream just nu, fast ja, jag är i en sådan period just nu.
"have a happy period - always!" Btw vem fan är glad när man har mens?! Ingen.
period

Aja, ska jag kanske sammanfatta min tid i Umeå nu?
Fylla, närhet, vänskap och vaffan, underbart har det varit här! Har inte mått såhär bra på länge, lika bra att säga det!
De flesta är helt jävla underbara! Vissa är kanske lite mer underbara på sina sätt, fastän det är fel att tänka så så kan jag inte riktigt rå för det. Ska inte göra det allt för självklart nu.
Borde jag verkligen skriva ett inlägg när jag är påverkad? Ångestfaktorn kommer väl ligga på max imorgon då jag inser "Skrev jag verkligen sådär?!"
Känns som att jag förlorar mer och mer av mitt liv varenda gång jag är borta, men det känns som att jag lär mig mer och mer när jag är här.
Snart är jag fri, och då ska det bli ändring, allt dåligt ska bort, allt bra ska bestå och föröka sig som emosarna gör för varje halvår ungefär! (är den klädstilen/musikstilen/ursäkt till att vara överviktig ett virus förresten? känns som att de bara blir fler och fler....)
Note to self: skriv inte om subkulturer när du är påverkad
Btw så har jag fått ett par nya bekantskaper nu när jag har varit hemma och jag älskar det.
Kyss mig långsamt kyss mig totalt.

Ett svårt beslut har jag framför mig och jag vet inte riktigt om jag vill ta ta det beslutet.
Hejdå alla pojkar? Alltså, skulle det verkligen vara bättre för mig, vad tycker ni?
Och det funkar inte att kalla mig för hora, för snälla någon, hade jag inte haft loads of cash då?

Kisses and bye, ska nog ge min version av den här kvällen i nyktert tillstånd också, just for you!

Inga kommentarer: