tisdag 26 augusti 2008

Mina älskade hamstrar

Börjar nästan inse att jag har två hamstrar i magen.
Hade otroligt ont igår och insåg att det enda logiska var att jag faktiskt har hamstrar i magen.
Och de äter överflödet av maten som jag inte behöver.
Varför inte bara hjärntvätta världens anorektiker att de har hamstrar i magen?
Önskar nästan att jag hade ätstörningar för att se om det verkligen skulle funka.
Och hur skulle hjärntvättningen gå till? "Tänk dig att du ligger på en äng, du känner hur vinden sakta smeker din hud, doften av gräset har aldrig doftat så mycket och dina hamstrar ligger och sover fridfullt i din mage."
Eller kanske bara sätta på dem ett par hörlurar och spela låten "Hamstrarna i din mage" på repeat i ett par dagar?
Jag har förresten tappat en bit av en tand idag. Jag misstänker att det är hamstrarna som har tagit den. Vet inte vad de har för planer, men för tillfället så litar jag på dem.

Gårdagen gick bra, visst jag blev mer och mer bakis ju längre dagen gick men det kunde jag leva med. Har övertalat fader att köpa kameran till mig nu. Lovely!
Vi pratade lite om brorsan, hoppas att han tar sig i kragen och hälsar på snart.
Fastän vi inte har en relation till varandra så vill jag ändå lära känna honom.
Och min och pappas relation börjar bli bättre nu, det känns otroligt bra med tanke på att jag och pappa aldrig har stått så nära varandra.

Får veta på måndag när jag flyttar hem, oktober eller december, det är frågan.
Just nu är jag postitv till att försöka göra det bästa av tiden jag har kvar här.

Note to self: Drick inte kaffe innan terapin.

Förstår verkligen inte hur det kan komma sig att alla här skrattar åt mina skämt. Jag vet inte riktigt om jag brukar skämta hemma, är egentligen inte min grej eftersom jag är rädd för att göra bort mig, men här funkar det banne mig! Crazy.
Ah, träffade sexologen som har varit barnledig härifrån i 2 år nu, var lite småkul.

Yeye, whatevah, just nu mår jag bäst, vilket gör att jag inte kan skriva något intressant.

Inga kommentarer: