söndag 23 maj 2010

Mitt 100:e inlägg

handlar rätt komiskt om kärlek
som aldrig blev av
Och ja, jag har tagit bort ditt nummer från min telefon, tagit bort dig som min vän på facebook och tagit bort dig från msn.
Haha dagens ungdom. Och internet.
Kommer över dig mer för var sekund som går, och vi vet nog båda att det är din förlust.

Efter detta finns inget negativt kvar. För det enda du någonsin gett mig var något världelöst, patetiskt, äckligt, själviskt och vidrigt.
Säger inte detta för att jag är sårad, inte ens har det kommit en tår. Vilket förvånar mig, trodde du betydde mer än så för mig. Det gjorde du tydligen inte. Det gör mig glad.
Farväl, ditt äckliga jävla svin.

2 kommentarer:

Peter North sa...

Vad är detta för muppigt? trodde allt du gjorde var att knulla runt allafalls tills vintern

Vanessa sa...

Loli, skrev om mitt ex kanskeeeeeeeeeeee