måndag 24 maj 2010

Miss murder

Mitt förra inlägg var ett sånt där inlägg jag trodde att jag skulle ångra dagen efter. Gjorde faktiskt inte det.

Nu ligger jag i sängen, dricker en kall, ska bli två denna kväll. Måste varva ner!
Känns som att jag kommer att klara skolan och få betyg i alla fall, galet jävla lycklig över det.
West coast riot närmar sig och livet går så bra nu.

Lyssnar på AFI nu, påminner mig om den tiden då jag och Marina första började lära känna varandra och om våran första sommar med varandra. Allt var så nytt och outforskat, ett paket corner kostade 28 kronor, man hade utköpare, man tyckte om nya bekantskaper och nattpromenader. En gång gick vi t.o.m från holmsund till Umeå med syrrans skor för morsan tagit våra så vi inte skulle rymma. Vi tog med oss en burk kanel också, men tappade den så fort vi kom ut. Vi ska nog ta denna rundtur en gång i sommar iaf, vi går ju redan så mycket ändå så.

Livet är fint och blabla saknar ni min gnällblogg?

Inga kommentarer: