tisdag 4 maj 2010

Funderar rätt mycket

På mest ingenting. För kan inte riktigt analysera.
Ett problem är att jag vill ah det jag inte kan få eller det jag ens ska vilja ha. Typiskt tjejbeteende, kanske lika bra att inse att jag är en girl? Och inte en halvtjej som välsignats med förnuftets gåva?
Nej, har då aldrig direkt varit förnuftig. Det kan de flesta intyga.
Men jag saknar. Ack det gör jag fan.
Den eviga fyllan är fan min grej iaf, trivs i det tillståndet, men trivs som nykter med, det som är skillnaden. Go me.
Hjärtklappning, tror det kan vara en sån där jobbig side effect jag helst inte vill ha.

Ge upp är ganska skönt ibland, då man vet att det bara gör ont för stunden men blir bättre i längden. (och nej, menar inte cut cut, varit självskadefri sen fucking november.)

Inga kommentarer: