måndag 23 juli 2007

It was cruel and it came all too natural

Jag är glad över mitt val. Att åka till trästock.
Det visade sig vara det bästa jag kunde göra för mig själv. Och jag höll mig verkligen i skinnet, och det var helt klart värt det. Det känns som om jag gjort mig själv en stor tjänst.
Just nu är jag bitter eftersom jag vet att vänskap som man finner på festivaler för det mesta bara håller på just den festivalen. Sad but true.
Jag har faktiskt varit produktiv på andra sätt. Jag kanske har fixat så jag får gratis inträde samt resa till Augustibuller. Tyvärr så är det hela inte så säkert. Annars kommer jag att fixa det på andra sätt. Det skulle bli underbart eftersom jag då skulle få träffa min nyfunna bekantskap André i verkligeheten, samt se hemmabandet Auktion. Skulle vara skönt att stödja dem, samt känna sig stolt över att man sovit i samma tält som sångaren utan att vilja göra något sexuellt med honom. Jag tror att jag har förändrats faktiskt på den fronten!
Förresten så blev det krig på Trästock. Med glidmedel. Det måste vara det bästa krigsvapnet som finns. Det har alla bra egenskaper som ett vapen behöver: kladdigt, irriterande, äckligt och såklart väldigt kul att applicera. Hur man kan använda vapnet får man räkna ut själv. En bra grej är ju att alla kommer vara så pass kletiga om händerna att de aldrig kommer att få upp vapnet från ryggen, än mindre hitta av avtryckaren. Gud, man skulle ju kunna filmna alla krig och lägga ut dem på Youtube isåfall. Varför har Youtube aldrig tänkt på det? Med tanke på hur pass stor makt Youtube har över världen så skulle det inte vara så svårt för dem att avskaffa alla vapen. Jävla USA. Åter till kriget.Allt som behöver nämnas är: Jag vann.

Förresten, måste ju berätta om något dåligt också. Jag förstör allt för mig själv. Just nu är läget så att jag inte vill ha känslor för >någon< men det får jag ändå. Just nu så finns det en som jag har känslor för + 2 till som har börjat smyga sig in i min stängda mur. Jag vill inte ha kärlek och jag vill då fan inte ha komplimanger.
Fick höra på Trästock att jag var den snyggaste tjej han någonsin sett och att han hade velat säga det enda sedan han sett mig för första gången. Sen tillade han även att han inte raggade på mig. Då skrattade jag för att det var så patetiskt. Sen blev jag sur eftersom alla komplimanger bli till nedvärderingar i mitt huvud.

Och sen Limewire. Det enda jag kan använda, förstår mig inte på DC.
Men problemet är att jag lyssnar på relativt okänd musik så inte fan går det att ladda ner, om låten ens finns. Så jag kan ju bara bli bitter.

Förresten så har jag fått en hemsk förkylning. Jag brukar klara mig undan sådant, jag är för stark för att känna av sjukdomar av den enklare sorten. Nu har jag fått samma som resten av alla som jag umgicks med på Trästock. Jag låter som en 13-årig kille i puberteten samt att jag har samma sorts huvudvärk som man skulle få på en avtändning på tramadol. Allting snurrar och min näsa är en kran fylld med snor. Och glöm då inte alla 25 000 myggbett som jag har fått av att sitta ute med datorn i det fria och blogga. Helvetesbloggen. Du ger mig klåda. Olidlig klåda.

Inga kommentarer: