torsdag 2 september 2010

Pusssssssssiswdawsfa

Nu har man flyttat och blivit 08a, fast norrlänning i hjärta och själ.
Det är fint här, och den uppblåsbara madrassen är mjuk när jag ligger på ett täcke, när jag senare har ett täcke på mig blir det mjukt överallt och det är kuddar här, som också är mjuka. Då brukar jag vakna till, röra huvudet någon decimeter och säga "mjukt". Sen somnar jag om. Det är mjukt överallt, tycker om det.
Satt ute med Lill imorse och rensade uppfarten från gräs (tog lite drygt två timmar) och situationen var otroligt humoristisk. Om man tänker tillbaka ett år. Då satt vi säkert och drack vin ur en dunk och lyssnade på musik. Nu rensade vi uppfarten till våran radhuslägenhet.
Ja, Vanessa Fucking Asplund är numera radhustjej. Jag bor i radhus, nu har jag kommit ut med det.
Ingen har dött här i alla fall! Inga gräl hittils heller, känns fint. Har inte haft orken att söka jobb denna vecka så det blir nästa veckas projekt, kanske fler som anställer nu till hösten.
Annars då? Kommer hem till Umeå då Foxy får kattungar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Saknar dina blickar på bussen. Kom tillbaka!

Vanessa sa...

Hahhaa men vem fan? :D