lördag 11 september 2010

åaspdjopas

Jag vet inte just nu. Det är fint här, jag ska iväg på en fest där jag står på gästlistan. Fri bar och jag ska nätverka arslet av mig. Bokade ett band på en spelning i torsdags så ja, mitt mål med att jag ska arra verkar jag kunna hålla i alla fall. Och ikväll blir det att försöka fixa kontakter.

Allt är ju inte bra. Alex och jag söker lägenhet för fullt, det funkar inte alls för mig där jag bor nu.
Vissa stunder vill jag bara flytta hem. Det skulle vara enklast och skönast, men då ger jag upp!
Har ju allt jag velat ha nu, boende i Stockholm, snart jobb och arrplaner. Ska jag verkligen låta min boendesituation förstöra det för mig? Nej, jag ska härda, för allting löser sig tillslut!

Kul att träffa nytt folk också, och att ha saker att se fram emot, hopp och drömmar. Det kommer gå bra. Även fast det är kul med nytt folk så saknar jag mina vänner, och familj. Ringer mamma nästan varje dag för att ge henne updates och bli peppad själv. Tur att jag har Alex iaf, som jag tyvärr inte får sova med så mycket som jag vill.
Kommer hem till Umeå första helgen i oktober. Stannar en vecka om jag inte fått jobb.
Om ett tag kommer nog positiva inlägg från min sida!
Folk får gärna ringa btw, fastän jag har kass mottagning.

1 kommentar:

*MARINA* sa...

Jag ringer idag fast vet ju ej när du är vaken så får väl prova mig fram då!