måndag 4 januari 2010

sudgsa GAAAAH

Måste sluta försova mig, eller rättare sagt, måste lära mig att somna.
Efter att ha fått ett snöigt och flygbussfritt välkomnande av Umeå som resulterade i en taxiresa för 215 spänn var jag både kall och less. Frågade även mig själv vad fan jag gjorde här egentligen.
Gick och la mig rätt tidigt, vid tre, så jag if skulle få sex timmars sömn.
Men inte då, kroppen och huvudet är tunga av sömnighet men kan inte sluta tänka och fuck you ångest, du har inget att göra i min kropp längre!
Somnade efter ett par timmar av psykisk tortyr, vaknar en timma senare av att kattungar springer överallt. Slänger ut dem ur rummet och försöker sova. En halvtimme senare börjar klockradion så ja, det resulterade i att jag fick ca fem timmars sömn, då jag dessutom försov mig.
Har börjat strula med praktiken igen, men för att visa på god vilja så gick jag mina fyra timmar som jag skulle idag. Kändes konstigt att komma hem halv fem istället för halv tre dock, men det var det värt.
Så nu måste jag sluta försova mig, för annars har jag snart ingen praktikplats kvar, och varför ska jag då stanna i Umeå?

Inga kommentarer: