torsdag 14 maj 2009

hgf

Borde skriva om att BUP har skrivit ut mig.
Eller om Visionfestivalen, min praktik, mitt icke existerande kärleksliv, min störning, min diss of doom jag råkade ut för, mina veckofyllor, min kommande Sverigeresa, hur utbränd jag känner mig eller om vad som helst.
Fast, jag känner mest att jag vill skriva om illamående och svartsjuka.
Alltså, brukar aldrig bli åksjuk när jag åker bil, men Ekmans bil gör mig åksjuk, vet verkligen inte varför, eftersom han kör som alla andra. Kanske bara är något konstigt som jag råkar ut för.
Och svartsjuka, över något helt helt annat. För att du aldrig gav mig ett avslut.
Haha vad är det med killar jag träffar som inte kan ge mig ett vettigt avslut?
Kanske dras till sådana killar omedvetet, i dunno.

Hursomhelst så är både mitt illamående och min svartsjuka konstig.

Inga kommentarer: