fredag 13 mars 2009

All the pretty little horses

Sommaren känns avlägsen, men ändå så nära.
Ser visioner av kärlek, värme och ljus. De får mig att småle lite sådär småfjantigt.
Som att flickan jag har där djupt där inne kommer fram lite.
Just nu är det vinter, men värmen börjar komma fram lite då och då, för att småretas och ge en försmak på vad som komma skall.
Kommer att bli min första sommar som jag verkligen kan njuta av inne i stan, eftersom jag alltid bott utanför stan när jag har varit ung. Förra sommaren spenderade jag så lite här hemma.
Var mest på det förbannade hemmet och förklarade för mig själv gång på gång att firhet, frihet är det du kämpar för men instängning, instängning det är vad du får. Det är priset du får betala.
Tuggar på melonskal för att få ut all saft.

Underbara gossar som förgyller mitt liv och skapar förmörkelser som jag kan förstöra genom kemikalier.

Inga kommentarer: